Wednesday, July 11, 2012

אלה ממציאה שירים

אני כוכב
אני כוכב
אני רוצה את הירח
וגם עצים וגם עצים
ופרחים

אני כוכב אני כוכב
אני רוצה את הירח
וגם פרחים וגם פרחים
ואאא דשא

אני ירח אני ירח 
אני רוצה כוכב וגם ספירלה
וגם עץ וגם דשא וגם עוד דשא
וגם עצים


זה שיר קצר
השיר על ירח זה באנגלית

I'm a moon nobody knows what shape I am
And I want
And I want trees 

I'm a little star
I want a tree
Or a one or a two
Or a three or a five
Or a seven or an eight
A b 8 a b 8 a b 8
Abcdefg....



Sent from my iPhone, as fast as i can, while riding in the car as Ella sings her songs in the back.

5 comments:

dalia said...

מה???? היא המציאה את השיר וככה סתם התחילה לדקלם אותו?אחד בעברית ואחד באנגלית? אני מחכה להסבר יותר מפורט בבקשה.

keren said...

היא שרה באוטו. נראה לי שכל מיני דברים שהיא ראתה (עץ, דשא...) נכנסו לשיר. זה היה מאוד חמוד.

dalia said...

מדהימה!!! אין לי מילים להגדיר את התופעה הזו. ואני משתדלת להצתנע-כי אחרי הכל- היא נכדה שלי.אני עוד לא פגשתי משוררת בת שלוש

dikla said...

נהדר.זה מאוד מרשים וגם הרבה יותר קוהרנטי משירים של שלמה ארצי.
אלה פשוט מקסימה.

dikla said...

נהדר.זה מאוד מרשים וגם הרבה יותר קוהרנטי משירים של שלמה ארצי.
אלה פשוט מקסימה.